22 Nisan 2009 Çarşamba

Bir Kitap

Bu aralar şansım yaver gidiyor olacak ki, uzun zamandır dalamadığım kelimeler denizinin ılık ve davetkâr sularında gönlümce kulaç atabiliyor ve satırlarının arasında kendimi kaybettiğim kitaplar bulabiliyorum. Her ne kadar ben okurken biri beni aradığında veya seslendiğindeki haplanmış tarzı ses ve hareketlerim insanları ürkütse de, yine de kelimelerin arasında dans etmek gibisi yok.

Ama gel gelelim ki bazı kitaplar cidden tehlikeli olabiliyor. Mesela bir dönem onuncu gezegen ile ilgili kitaplara dalmıştım ve onuncu gezegen geldiğinde med cezir ile sular yükselecek ve medeniyette ciddi bir yıkım olacaktı. Sürekli yükselecek olan sularda nasıl sevdikleri kurtaracağımı hesaplıyordum. Ama baktım ki sevdiğim insanlar çok fazla ve hepsini kurtarmam imkansız, ben de boş verdim gitti.

Biraz öncede Elif Şafak’ın AŞK isimli kitabını bitirdim. Şunu söyleyebilirim ki, kesinlikle ve kesinlikle evli bayanlara göre değil J

Ama damağımda ve kalbimde bıraktığı lezzet çok davetkar.

Allah geç bulunup, erken yitirilmeyen ölümsüz aşklardan ve gerçek ruhdaşlıktan nasip etsin.

Bilgen,AMİİİİİİİİNNNNNN

Hiç yorum yok: