29 Mayıs 2014 Perşembe

Kalite Dediğin Nedir??

O zamanlar üniversitedeyim.
Uzun boylu, ince belli, güzeller güzeli bir kızım.(Bunun konumuzla alakası yok, sadece kendime hatırlattım.)
Kalite Yönetimi dersi miydi, İşletme dersi miydi, yalan olmasın, hocamız dedi ki
-          Mercedes mi daha kalitelidir, Toros mu?
-          Mercedes, dedik hep bir ağızdan.
-          Eğer bir dağ köyünde yaşıyor olsanız ve ürünlerinizi şehre aracınız ile getiriyor olsanız; Toros mu tercihiniz olur Mercedes mi?
-          Toros, dedik hep bir ağızdan.
-          O zaman bir ürüne “kaliteli” demek için, bulunduğun şartlarda senin ihtiyacını ne kadar karşıladığı ve bu ihtiyaç sürecinde ne kadar dayandığı önemlidir, demişti.
Geçen gün muhteşem ötesi, harikulade olduğu söylenilen Windows 8 ile boğuşurken anladım ki bu yazılım benim işime yaramıyor. Şarkıları istediğim gibi çalamıyorum, dosyalara hakim olamıyorum, aradığımı bulamıyorum. Her şeyi bırak madem bu kadar süper ötesi yazılımsın, ben neden “spider soliter” oynamak için bu oyunu başka bir yerden indirmek zorundayım!!! Neden? Neden? Neden?
Nerde Windows 7 görsem, hemen başına oturuyorum ve “spider soliter” açıyorum. Ağlamak geliyor içimden. Annesinin sevgi dolu koynunu, zengin bir adam için bırakmış fakir kız gibiyim. Belki lüks değil, belki havalı değil ama ben Windows 7 min o sevgi dolu, huzur veren oyunlarını özlüyorum. Müzik listesi oluşturup 15 yıldır alıştığım şekilde şarkılarımı çalmayı özlüyorum.
Windows 7 mi geri istiyorum, “spider soliter”imi istiyorum, annemin kucağını istiyorum.

Bilgen,offff

Hiç yorum yok: