15 Mayıs 2014 Perşembe

SOMA İÇİN NE YAPMALI

Bazen acı o kadar büyük olur ki nutku tutulur insanın. Eli kalkmaz, kalbi atmaz, dili oynamaz. Nefes bile alamaz olur. Çünkü aldığı her nefeste acı büyüdükçe büyür, içi yandıkça yanar. Ateşin alevine dayanamaz bedeni.
İşte böyle oldu.
Acı büyük.
Kayıp büyük.
Ölene ayrı yanıyor can, geride kalana ayrı yanıyor.
Yanıyor da yanıyor.
Ağladım çare olmadı. Medyayı, sosyal paylaşımları, meslek odalarının bilirkişilerin paylaşımlarını takip ettim. Halkın beddualarını dinledim. Yok çare olmuyor.
Haydi arkadaşlar, oturarak, beddua ederek, küfrederek, kahrolduk diyerek olmaz.
Bir şey yapmalıyız.
Bir daha yaşanmaması için ne yapabiliriz?
Geride kalanlar için ne yapabiliriz?
Ağladığımız, küfrettiğimiz, oturduğumuz yerden ona buna beddualar ettiğimiz yeter. Artık bir şey yapmak için hareket edelim.
Düşünüyorum, ben Bilgen olarak bunun bir daha yaşanmaması için ve geride kalanlar için ne yapabilirim.
Birçoğumuz sivil toplum örgütlerindeyiz, derneğiz, vakıfız. Birçoğumuz meslek odalarındayız, bilirkişiyiz. Birçoğumuzun maddi durumu iyi. Birçoğumuz hükümete yakın tanıdıklara sahibiz.
Hadi arkadaşlar bir şey yapalım. Oturmakla, ahkâm kesmekle olmuyor bu işler.
Yardım kuruluşlarına mı destek verelim?
Biz bir oluşum içinde mi olalım?
Benim aklım durdu, nutkum durdu.
Hadi bugün söylenmek yerine fikir üretin.
Ne yapabiliriz?

Bilgen,……..

Hiç yorum yok: