18 Mayıs 2010 Salı

Tanrıdan Diledim 5

Bir dostum “dileğini dilerken ayrıntıları da söyle; yoksa boş bıraktığın ayrıntıyı Yaradan senin adına doldurur. Mesela ayaklarımı yerden kesecek, iyi huylu, kibar, romantik birini istiyorum dersin. Ama medeni halini veya milliyetini veya başka bir ayrıntıyı boş bırakırsan, elindeki ilk adamı yollar sana. Sende neden bu böyle diye bakarsın” demişti.

Ben de demek bu işler böyle gidiyor deyip, Tanrı’dan diledim. Yazdıkça yazasım da geliyor şusu olsun busu olsun diye.

Ama ne yalan söyleyeyim yazdığım hiçbir şeyin önemi yok. Ben onu gördüğümde kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmadıkça veya ilk zamanlar atıp zaman geçtikçe bu atışlar normale iniyorsa abi som altından taç olsa ne olur olmasa ne olur.

Salsa bilmese, dans edemese, kulağıma şarkılar söyleyemese ne olur. Ben ona aşıksam eğer, elini sallasa “ahh” derim “ne hoş bir hareket bu böyle” ve haplanmış tavşan gibi onu takip ederim.

Tek istediğim Allah ayaklarımı yerden kesecek, ve beni çok sevecek bir adam versin. Adamı seçerken de babamla annemin kriterlerini göz önüne alıp bana göndersin.

Bilgen,buyazıburdabitervebençekipgiderim

Hiç yorum yok: