6 Mayıs 2010 Perşembe

Bahar Geldi de Uykum Geldi

Nasıl bahar yorgunluğu var üstümde anlatamam.

Öğleden sonraları elim kolum kalkmıyor. 12 ye kadar ne çalıştıysam o. Zaten sürekli bir çimene yayılasım, ayaklarımı toprağa basasım, ağacın gölgeliğinde oturup denizi seyredesim var.

Suratımda bol ekşili kısır yemişimde, ağzında ekşisi, midemde ise şişkinliği varmış surat ifadesi ile dolaşıyorum. Neyin var diyorlar. Yok ki bişeyim, bahar yorgunluğu işte.

Mesela dün hıdrellez arifesiydi. Hani gül ağacının altının dileğini yazıp çizip koyarsın da Hızır Hazretleri o gece gelip dileğini kabul eder. Dileyecek çok şeyim olmasına rağmen üşendim aşağıya inmeye ve dilek dilemeğe. Onun yerine balkona çıktım, başımı aydınlık gökyüzüne kaldırdım, “Ey Allah’ım” dedim “Gönlümde olanı biliyorsun. Gönlümde olanı hayırlı kıl, ya da hakkımda hayırlı olanı gönlüme razı eyle”

Bahar yorgunuyum a dostlar, elimden tutup silkeleyecek varsa buyursun, yoksa ben uyuyacağım.

Bilgen,yorgun

Hiç yorum yok: