12 Mayıs 2010 Çarşamba

Tanrıdan Diledim 3

Erkek dediğin hediye vermesini bilecek.

Öyle illa yıldönümü, doğum günü ve buna benzer günleri takip etmeyecek.

Öğlesine çıktığınız bir öğle yemeğinde küçük bir paket uzatacak sana ya da sabah uyandığında yastığın altından çıkacak bir şey.

Muhakkak bir not eklemiş olacak hediyesinin yanına. “Gözlerin geldi aklıma” diyebilir, “beni hep mutlu ettin,teşekkürler” diyebilir, “aslında sana çok kızdım, bunu her gördüğünde bir daha beni kızdırmaman gerektiğini hatırla” diyebilir, ya da sadece bir şarkı veya şiir ekleyebilir. Ama muhakkak bir not eklenmiştir.

Asla sana alacağı hediye ile ilgili konuşmaz erkek dediğin. Zaten senin ağzını aramasını bilir. “Ben ne alacağımı bilemiyorum, al şu parayı kendine bir şeyler al” demez ya da “ikisinden birini alacağım, hangisini istersin” demez. Bilir ne alacağını, planlamıştır. Hediye kişiye özeldir ve emek vermiştir. Verdiği emeği bilmek bile seni mutlu eder, aldığı hediyeyi beğenmesen de.

İşte sen habire böyle şımartıldığın için sana göre her gün sevgililer günüdür. Arkadaşların heyecanla sevgililer gününde aldıkları hediyeleri anlatırken sen şaşıracaksın bu tek düzeliğin insanları nasıl da mutlu ettiğine ve sessiz bir minnet göndereceksin Yaradan’a onu sana verdi diye, ama kimseler duymadan.

Bilgen,şansımıçokzorluyorum

Hiç yorum yok: