1 Haziran 2010 Salı

Ohhhh Yandannn

Allah biliyor ya, her mevsim dönüşümleri benim için eziyettir.

Geçen sene olan pantolonlar olmaz, kazak ya da t-shirtler dar gelir. Nasıl bir yaratıksam ben, her sene muhakkak eklerim narin kilolarımın üzerine birkaç tane daha.

Gene bir mevsim dönümündeyiz.

Dolabın kapağını açtım. 2 senedir kalçamı tef gibi saran, hatta geçen sene hiç içine giremediğim krem rengi pantolon bana bakıyordu. Ben de ona baktım. Bir müddet bakıştıktan sonra aldım pantolonu. Derin bir nefes aldım ve giydim. Aaaaaa oldu. Hem de bol oldu.

Bunun üzerine, “olmayanlar” diye ayırdığım kutuyu açtım. Aman Allah’ım 2 sene önce aldığım ve hâlâ etiketi üzerinde duran elbisem de oldu. Sonra siyah şortum oldu. İnanamıyorum pembe eteğim de oldu.

Eee dile kolay 18 kilo verdim.

Allah iki haneli kilolara düşmeyi de nasip etsin.

Bilgen,nazaretmeneolurazyesenindeolur

Hiç yorum yok: