29 Ocak 2010 Cuma

Fwd: FW: Gecmis 30 yılın 1000 sarkisi......

Öylesine bastım linke. Son 30 yılın 1000 hit şarkısıymış,pufff!!!

İlk şarkıyı sesi ayarlayamadım bile, sonraki şarkıda telefon çaldı, bir sonrakinde Nuran Teyze meyve getirdi masama, bir türlü dinleyemiyorum şarkıları.

Sonra “wind of change” çalmaya başladı. Birden gözümde 15 yaşındaki halim canlandı. Güzelçamlı sahili, ateşin etrafında oturmuş bir gurup genç. İçimiz kıpır kıpır. Hayallerimiz, ideallerimiz, aşklarımız var. Gülümsedim.

Suratımdaki o aptal gülümseme devam ederken “it’s my life” çalmaya başladı. Jöleli saçlarım, şalvar pantolonlarım, fıstık yeşili ve siyah kareli askım. Iğğğğğ.

Son 30 yılın şarkılarını dinlerken gözümde anılar canlanıyor dostlar. Anılarımdaki insanlardan şuan adam ve kadın diye bahsediyor, emeklilik primlerimiz ve çocukların hastalıklarından konuşuyoruz akşam eğlenmeye nereye gideceğimiz veya yeni çıkan şarkıyı dinleyip dinlemediğimiz yerine.

Şurada doğum günüme 10 gün kala, bana bu yapılmazdı. Oysa ben kendimi daha 15im diye kandırıyordum ne güzel. Ahh Lütfü Abi ahhh, yaktın beni Cuma Cuma.

Allah kahretsin bu şarkıyı da biliyorum!!!!!

Bilgen,hayırlıcumalar
---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Taser, Lutfu Tarih: 29 Ocak 2010 08:56Konu: FW: Gecmis 30 yılın 1000 sarkisi......Kime:
MERAKLILARA ÇOK GÜZEL BİR ARŞİV.
Son 30 senenin en sevilen şarkıları, Tam 1000 şarkı. Kendi akışına bırakırsınız 1000 tanesini sıradan çalar.
http://www.welkestijl.nl



Hiç yorum yok: