25 Ocak 2010 Pazartesi

Bu Yazıya Bi Başlık Bulamadım

O kadar yazdım yazdım, en sonunda kar yağdı.

Dün kalorifere dayandım, sıcak kalorifer bacaklarımı ısıtırken lapa lapa süzülen karı seyrettim. İçimi keyifli bir enerji kapladı. Bir kıpırdanasım geldi. Ahmet’i alıp kardan adam mı yapsam dedim. Gözümde Ahmet’i giydirmeye çalıştığım geldi. Atkısını taktırmayacak, ağlayacak, kendini yere atacak, babaannem içerden söylenecek “çocuğu bu soğukta çıkarma” diye. Hadi tüm engelleri aşıp çıkardım diyelim üşüyecek. Ya üşüdüm diye ağlayacak ya da içeri girmem diye ağlayacak. Oyy oyy.

Allah’tan aklı başında bir insanım ve bazı olayları yaşamadan öngörüm ile atlatabiliyorum. O sebeple camın önünde yağan karı seyretmeye devam ettim.

Geçen hafta sizden iki aile için kömür alınacak diye para istemiştim. Allah razı olsun umduğumdan çok toplandı. İki aileye de kömür alındı. O sırada kalan para ile öğrenci bir kıza yardım yapıldı. Ondan kalan para ile de dul bir bayana gıda alındı, çünkü kömürü valilikten temin edilmişti.

Hay Allah çok yardım edesim var ama bu fırsatı kaçırdım diyorsanız da, bugünde para yollayabilirsiniz, çünkü yaşlı bir teyze ve amca için yakacak ve gıda alacağız.

Hayırlı haftalar

Bilgen,falcıbuhaftansüpergeçicekdedi

Bilgen Uçar Yapıkredi Kocaeli Ford Otosan Şb 24587052 hesap no.

Hiç yorum yok: