30 Aralık 2009 Çarşamba

Seneye Görüşürüz(ha ha ha)

Allah var, 2009 senesi kötü geçti dersem yalan olur.

Yani evet sıkıntılıydı ama hedeflerimize ulaşmanın verdiği keyifler ve o keyif öncesi sıkıntılardı var olanlar. Belki de bu yüzden çok çabuk geçti gibi geliyor bana.

Sene başında kendime liste yapmıştım ve şimdi listeme bakıyorum da çoğunu gerçekleştirmişim. Bu sene kocaman bir aferini hak ettim. (Demek ki kocaman bir dilim çizkek yiyebilirimJ)

Bu sene de liste yaptım. Aslında daha çok bu sene neler istediğimi listeledim.

İlk sırada kesinlikle kendim, çocuklarım ve sevdiklerim için sağlık.

Sonra aşkın en güzel hali.

Üçüncü sırada güzel dostluklar

Dördüncü sırada istediğim 7 serisi bir BMW

Beşinci sırada verilecek 40 kilo daha.

Altıncı sırayı bol bol seyahat alıyor

Yedinci sıramda iş atılımlarım var

Ve son olarak, kimseye muhtaç etmeyecek azlık ile azdırtmayacak çoklukta para.

Hııım güzel bir liste oldu.

Umarım bu yeni yılda Allah listelerimizin çoğunu hatta mümkünse tümünü verir.
Umarım keyifli bir yıl olur.
Umarım mutluluk bu sene alışkanlığımız olur.

Hepinize şimdiden İYİ YILLAAARRRRRR.

Bilgen,aşkınengüzelhali

Hiç yorum yok: