19 Ekim 2009 Pazartesi

Yok Ya, Ben Mükemmelim

Biraz önce sevgili/eş gibi hayatındaki erkeğin cep telefonunu karıştıran kadınlarla ilgili bir makale okudum.

Hatta makale diyordu ki, “Biliyorum şimdi milyonlarca kadın aynı anda bağırıyorlar:

“Ben kesinlikle sevgilimin cep telefonunu karıştırmam... Hiç öyle küçülmem...” gibi veciz sözler sıralamaktalar”

Evet aslında makaleyi yazan her kimse haklı. Sorsanız hiçbirimiz kurcalamayız.

Şimdi bende yapmam diyeceğim, kimse inanmayacak.

Ama garip bir şekilde yapmıyorum. Sadece cep telefonu da değil bu, günlükleri/mektupları okumam, maillerini karıştırmam, cüzdanına ya da çantasına bakmam. Kısaca kişinin özel hayatını kurcalamam.

Benim ilişki mantığıma göre, zaten bir erkek benim sevgilim ya da kocam olmuşsa, benim diğer yarım olmuş demektir. Diğer yarım olmuş bir insanla ben zaten her şeyi paylaşıyorumdur. O benim gözüme baktı mı anlıyordur sıkıntımı, ya da ben onun elini oynatışından susmam gereken yeri biliyorumdur. Bunların dışında anlatmak istemediği şeyler varsa da onun özelidir, aynı benim özelimin de olabileceği ve karıştırılmasından hoşlanmayacağım gibi.

Bir de yapacak olan adam, başına 24 saat gardiyan koysan yine yapar. Adam niyeti bozmamış olsun yeter ki.

Ayrıca ben çıkacak olan sonuçtan da korkarım. Düşünsene güzel, seviyeli bir ilişkin var. Bir gün şeytan dürtüyor ve cebini karıştırıyorsun. Ateşli bir mesaj görüyorsun. Napacaksın?

Karşısına geçip, kimden bu? desen, adam sen benim telefonumu nasıl karıştırırsın, sana hiç yakıştıramadım, gözümde değerin düştü, sen de diğerleri gibi özgüvensiz bir kadınsın, o bana yapılmış bir şakaydı, bak numarayı arayayım Kerem çıkacak telefona, bakalım o zaman nasıl rezil olacaksın, tarzı laflarla zeytinyağı gibi üste çıkıp seni rezil bile eder. Ya rezil olup ezik yaşayacaksın ya da onurlu bir kadın gibi çekip gideceksin.

Ya da abiye hiç sormadan kurcalamaya başlayacaksın. Sinirlerin bozulacak, her hareketi batacak, eski neşen kalmayacak, sürekli bir takip halinde olacaksın. Böyle yaşanır mı ya, deli misin sen?

Tabi bir de cebi kurcalarsın bir şey çıkmaz. Sevinerek ve gururla arkana yaslanırsın. Sonra şeytan dürter, ya bir şey vardı da sildiyse? Kemirir de kemirir seni. Salak mı bu adam mesajları veya rehberi düzeltmesin. Bir kere seninle birlikte olduğuna göre son derece zeki bir adam. Al bak gördün mü döndün işte başa.

O yüzden özel hayata, özel eşyalara saygılı olacaksın. Karşındaki kişiye, kişinin beyanlarına güveneceksin. Sen kalbini temiz tutacaksın ki abinin bir yanlışı varsa Allah senin karşına çıkarır zaten. Allah’a güven.

Hem bir de kendi açından bak. Sen ister misin, eski sevgilinden gelen mesajı onun görmesini?

Bilgen,eyaşknerdesin

Hiç yorum yok: