5 Ekim 2009 Pazartesi

Hayallerim Yıkıldı

Bu hafta sonu Sindirella Özel Versiyonu seyrettim.

Bu versiyonda, Sindirella ile Prens evli ve çok mutlu. Üvey annesi Peri’nin sihirli sopasını bulur ve zamanı geriye çevirip, ilk balonun yapıldığı geceye getirir. Büyü yaparak kendi kızına aşık eder. İyi kalpli Peri ve Sindirella da gerçek aşkın tüm büyülerden daha güçlü olduğunu düşünüp Prens’i yeniden tavlamaya çalışırlar. En sonunda Sindirella’yı gören prensin gözlerindeki büyü bozulur ve yeniden kavuşurlar.

Buraya kadar her şey çok güzel. Ama ben yıkıldım tabi.

Biz yıllarca bu salak prensin ayakkabıyı giydirmeden sevdiği kızı tanıyamadığını düşünerek, hayatımızdaki erkeklerin aptallıklarına tahammül ettik. Düşünsene, koca prens gerçek aşkını ayakkabıyı giydirmeden tanıyamıyor da, bizim ki bize bir gül almamış veya sürpriz yapmamış veya öküzlük yapmış çok mu?

Mesela Pamuk Prenses’in Prens’i daha kusursuzdur. Adam doğru zamanda doğru yerde olan, mükemmel erkekken, Sindirella’nınki hataları, aptallıları olan bir prensti ve biz kadınların kendi hayatlarındaki adama sabretme sebebiydi. Ama şimdi O da kusursuz çıktı. Aşkı uğruna büyüyü kırdı. Ah Walt Disney ah, yapmayacaktın bize bunu. Ne istedin bizim saf, temiz kadınsı duygularımızdan?

Olmazsa ben Elif’e artık Sindirella’ydı, Pamuk Prenses’ti yerine Keloğlan’ı mı seyrettirsem?

Bilgen,yıkıldım

Hiç yorum yok: