1 Ekim 2009 Perşembe

Dostum Dostum

Sanal alemin rüzgarlı havalarında sörf yapmaya başladığımızdan beri birçok değişik bilgi, fıkra, özlü söz, yaşam biçimi, ev dekorasyonu, nefis karavanlar, lüks arabalar gibi görmediğimiz şeyleri görür olduk.

Yapı olarak kendimizi aşmamız, kişiliğimizi olgunlaştırmamız, içimizdeki “ben”i tanımamız gerektiğini savunan ve bu yolda da yürüyen bir insan olarak, gelen özlü sözler veya bu tarz insanı etkileyecek öğütleri dikkatle okurum.

Dün de gene böyle bir mail gelmiş. Adı da ne bileyim “unutmamanız gereken 25 kural” gibi bir şeydi.

Sekizinci kuralda mıydım neydim, “Sevgilin için dostlarını satma.” Mesaj geldi telefonuma. “Hafta sonunu iptal edelim mi, lütfeeenn”

Bir sekizinci kurala baktım. Bir mesaja baktım.

Ne demek sevgilin için dostunu satma. Allah Allah, dost dediğin ne işe yarar o zaman?

Dost dediğin zor zamanında yanında olan, sevgilin için sana ortam hazırlayan, sevgilin gittiği zaman boşlukları dolduran, ayrıldığınız zaman ise omzunda ağlayabileceğin kişidir.

Hee, dostun zor durumdadır, o zaman iki elin kanda olsa yanında olacaksın. O zaman geldiğinde bırak sevgiliyi insanın anasını babasını gözü görmez. Ama diğer zamanlar, siz plan yapmışsınız, o sıra ikinizden birinin sevgilisi demiş ki, “kızları sat da kaçalım bir yerlere, çok özledim seni”. Benim dostum bu cümleden sonra beni satıp gitmezse eğer benim dostum değildir, ona verdiğim emekler de haramdır.

Bakalım bu hafta sonu kim kiminle olabilecek?!!!

Herkese hayırlı cumalar, keyifli hafta sonları.

Bilgen,bisevgilimolsuntümdostlarımısatıcam

Hiç yorum yok: