24 Mart 2009 Salı

Evden Canlı Yayın

Sene 2004.
Bir cumartesi.
Çarşıya inmek için giyiniyorum. Pantolonun bir bacağını giydim. Diğer bacak için ayağımı kaldırmam ile öylece kaldım.
İşte kalış o kalış.
Belimin o bölgesindeki kas zedelenmiş. O yıldan beri aynı kas yılda iki kere veya daha fazla olarak zedelendiğini bana hatırlatır.
Pazar günü de hatırlata sağ olsun.
Yapı olarak hemen kabullenebilen bir insan olmadığımdan, dün tüm acıma rağmen işe gittim ve öğlen iki büklüm döndüm.
Bugün ise televizyonun karşısındaki tv koltuğumda uzunca oturmuş, ev-ofis çalışması yapıyorum.
Seda Sayan, Arım Balım Peteğim gibi kanal kirlenmelerini aşıp Powertürk Tv yi açtım. Erol Abim

Seni düşündüm dün akşam yine
Sonsuz bir huzur doldu kalbime
Bir de kendimi düşündüm sonra
Bir garip duygu çöktü omzuma, diyor.

Allah kimseyi gündüz televizyona muhtaç etmesin,
Ne kadar işimizden sıkılsak da Allah kimseyi işinden ayırmasın,
Allah kimseye dermansız dert vermesin

Bilgen,hasretkaldımgözlerininrengine

2 yorum:

ford dedi ki...

Geçmiş olsun. Belin için değil evde kalıp gündüz programlarını seyrettiğin için :)

Bilgen ASLAN dedi ki...

Allah razıııı olsuuunnn. ama kim olduğunuzu çıkaramadım, isim filan yazmıyor daaaa