6 Mart 2009 Cuma

Benim Gönlüm Zengin

Dün gece birçok insan gibi bende ertesi gün çıkacak olan trilyonlarımla neler yapacağımın hayalini kurdum.

Onun suratına paraları çarptım “al rezil herif” dedim, ötekine ne kadardı senin borcun kanka dedim. Bir diğerini askere gönderdim ve ardından iş kurdum, sonra başkasını evlendirdim. Fakir öğrenciler için burs verdim. Aş evi yaptım, okul yaptım, fabrikalar kurdum, dünyayı gezdim, dolaştım, Paris Hilton’da kaldım J

Sonra yanımda yatan mavi gözlü dev dönerken elini burun kemiğime indirince aklım başıma geldi. Gerçek dünyaya döndüm.

Yanımda yatan, dünyanın en yakışıklı adamı, mavi gözlü devime baktım. Alnını öptüm, ateşi düşmüştü. Sonra aklıma “ben büyüyünce prenses olucam” diyen, ama zaten doğuştan prenses olan kızım geldi.

Allah’a şükür ki ikisi de sağlıklı, mutlu ve güzeller. İşte gerçek zenginlik bu. Tabii bunun yanında loto da çıksaydı süper olurdu ama bu ikisi varken hayatımda ben lotonun çıkacağı kişiden çok daha şanslı ve zenginim.

Allah hesabını veremeyeceğim mal nasip etmesin. (işte bu yüzden loto bana çıksaydı, her şeyi kuruş kuruş yazacaktım J)

Cumanız hayırlı,
Hafta sonunuz keyifli olsun.

Bilgen,uykusuzamagüzel

Not: Bu akşam dörde kadar kızımızın yurt parası için ödeme yapabilirsiniz. (Yapı Kredi Ford Otosan ŞB 24587052 nolu Bilgen Uçar hesabı)

Hiç yorum yok: