15 Mart 2009 Pazar

Anne Nasihatı

Pazar akşamüstümü Elif ile birlikte Winx Club’ın bin bir maceralarını seyrederek geçirdik. (http://www.winxclub.com )

Bu bahsettiğim çizgi film 5 adet çok güzel peri kızından oluşan bir gurubun kötü cadılarla olan heyecan dolu maceralarını içeriyor.

Her cd nin bitiminde Elif bana “Anne ben de ellerimi kaldırıp megikfink (Magic wings) dediğimde kanatlarım çıkacak, di mi?” diye sordu durdu.

“Ahh be güzel kızım, ben de yıllarca kendimi peri zannettim. Bir gün gelip benim de gizli güçlerim ortaya çıkacak sandım. Yani nasıl olurda bu kadar basit hayatımız olurdu, değil mi? Ama gel gör ki, o gün geldiğinde boş olmayayım diye ben kendimi bilgi ve tecribe ile doldururken, bunları yapmak yerine, spor salonundan veya kuaförlerden çıkmayanlar peri kızı oldu. Güzel yüzleri, süper vücutları ve harika saçları ile Bloom gibi güç kullanmalarına gerek kalmadan istediklerini yapar oldular. İşte bu da annenden öğreneceğin ilk hayat dersidir” demek geldi içimden.

Ama sustum. Gülümsedim.

“Tabi ki çıkacak kızım” dedim.
“En büyüğünden çıkacak di mi?” dedi.
“Evet, en büyüğünden” dedim.

Bilgen,önemliolanruhgüzelliğidirdiyeninalnınıkarışlarım

Not: Kızımızın yurt parasını toplandı. Yurdun hesabına yatırıldı. Böylelikle bir kadın daha cadı olma yolundaki engelleri aştı. Herkese teşekkürler.

Hiç yorum yok: