5 Mart 2009 Perşembe

Bende Şans Olsa Erkek Doğardım

Fark ettim ki, bazılarınız benim maillerimi kendi mail guruplarına da gönderiyorlar.

Düşünsenize maillerim tüm dünyaya yayılıyorJ

Ama hâlâ birilerinden bir teklif alamadım, meşhur olamadım, keşfedilemedim.

Kardeşim bu işte şarkıcılık gibi değil ki, cama çıkıp şarkı söyleyeyim de birileri beni keşfetsin.

Bir dostum sırf ben yazı yazabileyim diye dergi/gazete tarzı bir şey çıkaracaktı, o da yalan oldu gitti.

İnsanda biraz şans olacak güzelim.

Allah demek yazı yazarak rızkımı çıkarmamı istemiyor, napalım. Ama en azından yazılarıma karşılık sizlerden yardım için para topluyorum ya, bunu da kar saymalıyım J

Evet anladığınız üzere bugün canım çok sıkkın. Hır çıkaracak yer arıyorum.

Kızımızın yurt parası için Cuma son gün. Dün gönderen arkadaşlara çooook teşekkür ederim ama hâlâ toplamam gereken meblağı toparlayamadım, beklemedeyim.

Bilgen,nefesalamıyorum

Not: Yapıkredi Bankası Ford Otosan Şb 24587052 nolu hesap Bilgen Uçar

Hiç yorum yok: