10 Şubat 2009 Salı

İyi ki Doğduuummmm

Evet tüm dünya için hayırlara vesile olan doğum günümü, 3 gün 3 gece süren şenlikler ile kutladık.

Artık yirmili yaşlarımı kesinlikle bıraktım. Geçen sene, bazen aklım karışıp 29 diyordum ama artık tamamı ile 31 oldum. Zorlasam en fazla 30 derim, gel gör ki o da 3 ile başlıyor işte.

Aman yaşın ne önemi var ki, önemli olan o her geçen sene ile ilgili bir şeyler kalmış olması hafızamızda. Ben bakıyorum da “müthiş bir gündü” diyebileceğim zamanlarım çok az olmuş son 6 senedir. Belki de bu yüzden zor geldi 30 lara girmek daha yaşanmamış güzellikler varken.

O sebepledir ki, Allah’ın insanlara bir armağan olarak sunduğu beni, biraz daha fazla mutlu etmek için uğraşmalıyım.

Yüz küsür kilo da olsam,kendimi seviyorum ve artık kendimi mutlu edeceğim.

İyi ki doğdum ben.

Bilgen,bencillikgüzelbirşey

Hiç yorum yok: