20 Şubat 2009 Cuma

Bu da Bitti Hayırlısıyla

Bir dostum, her Cuma sabahı, internette karşılaştığımızda, bana “hayırlı cumalar” derdi.

Diğer günler değil.

Sadece Cuma günü.

O dediği için midir, yoksa cumalar gerçekten hayırlı olması gerektiği için midir bilinmez, sanki hep hayırlı geçerli cumalarım.

Bakıyorum, bu hafta çok hızlı geçti. Bir ev taşıdık, bir konsere gittim, Ahmet’in pipisi yapıştı, Elif ateşlendi, ben listeye giremedim, hiç kilo veremedim.

Ve nihayet “hayırlı Cuma”lara geldik.

Hepimize iyi ve dinlendirici bir hafta sonu diliyorum.

Bilgen,yorgunafet

Not: Şevval Sam konserinde 600 den fazla insan vardır ve bu insanların hiçbirini tanımıyordum. İzmit cidden büyük şehir olmuş J

“Koy verdun gittin benu oy,
Allah’ından bulasın,oy
Kimse almasun senu
Yine bana kalasun”

Hiç yorum yok: