10 Ağustos 2010 Salı

Kaldı 1 Gün

Havaların sıcaklığından mıdır, yoksa şöyle keyifli uzun bir tatil yapamadığımdan mıdır bir türlü sezonun kapanıp artık ramazanın geldiğini kabullenemiyor yüreğim. Belki de ramazanın uzun zamandır soğuk günlere denk gelmesinden, kim bilir.

Oysa hep ramazan dendi mi, burnuma pidenin kokusuna karışan tarhana çorbasının kokusu gelir ya da sıcak pide arasında yumuşamış kaşar ile onurlu ama yenmeye hazır sucuğun damağımda bıraktığı tat.

Bu sene orucu açarken canımız sıcak çorba yerine sanırım buz gibi bir bardak su çekecektir ama mevsim ne olursa olsun sıcak çorbanın yerini de hiçbir şey tutamaz.

Sizlere geçen sene, ev geçindirmek için tarhana ve kızartma yapıp satan kızımızdan bahsetmiştim ve Allah razı olsun birçoğunuzda hem tarhanasından aldı, hem kızartmasından. Ben diyetteydim kızartmasını yemedim ama tarhanası cidden güzeldi.

Bu senenin tarhanaları da hazırmış. Geçen sene alanlara duyurulur. Geçen sene almayanlar ise belki bu sene alır.

Ramazan için para gönderenlerden de Allah razı olsun. İlk parti dağıtımı bu hafta sonu yapacağız Allah’ın izniyle. Parasını henüz göndermeyenler gönderebilir. Yada erzak almadan yardım yapmak isteyenler vardır, tanıdığımız birileri var mı diye sorarsanız onu da söyleriz. Ben sizin kolinizi istemiyorum, kendim yaptım onu vericem, kime vereyim derseniz, onu da dağıtırız. Siz bir lokma sevap alın diye paralıyorum kendimi, daha ne yapayım.

Şimdiden tüm insanlık için hayırlı bir ramazan olsun inşallah.

İnanların kalbinde iman bol olsun, inanmayanların kalbine iman dolsun.

Tarhana almayı, bol koli dağıtmayı unutmayın.

Bilgen,iyilikyapdenizeat

Hiç yorum yok: