27 Ağustos 2010 Cuma

İYİ Kİ DOĞURMUŞUM, İYİ Kİ DOĞMUŞSUN

Aman Yarabbi, ne yağmurlu bir gündü.

Hatta beni acil doğuma alacaklardı, hastane çantası, bebek eşyalarını almak için ne biz hastaneden çıkabiliyorduk ne de annemler gelebiliyordu yağmurdan, selden.

Hem de Berat Kandiliydi.

Ve ağustosta böyle yağmurlu bir gündü.

Herkes “bereketli” bir bebek olduğunu söyleyip duruyordu; bense sadece uyumak istiyordum.

Canımın içi bereketli, kutsal çocuğum, hayatımın erkeği, evimin direği, paşa oğlum bugün 3 yaşına basıyor.

Boncuk oğlum, umarım şansın hep açık olur, kısmetlerin doğduğun günkü yağmurlar kadar çok olur. İsterim ki Allah sana hiç pişman olmayacağın bir hayatı yaşatsın. Gerçek aşkı, gerçek mutluluğu buldursun sana.

Sürekli itiraz etsen de, istediğini ağlayarak elde etmeye çalışsan da, her şeyden korksan da, bana duygu sömürüsü yaparak işini yaptırtmaya çalışsan da, iyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki benim evladımsın. Değil seni, saçının bir telini değişmem dünyadaki hiçbir şeye.

İyi ki doğurmuşum seni.

Bilgen,anneolduğumainanamıyorum

Not: Yarın son ramazan kolilerini alacağım.

Hiç yorum yok: