7 Mayıs 2009 Perşembe

Hata Bende

Geçen gün bir arkadaşımla ilişkiler üzerine konuşuyorduk;
- Çocuklu bir bayan ile asla evlenemem dedi.

Bu cümleyi duyduğum zaman birden aklıma çevremdeki insanların söyledikleri geldi. Şunla olmaz, bunla olmaz vs vs vs.

Benim hiç böyle kıstaslarım olmadı hayatta. Hep “o” insan karşıma çıktığında tüm kıstasların ve engellerin ortadan kalkacağına inandım. Arkadaşlarımın bahsettiği kriterlerin veya engellerin “o” geldiğinden baldan tatlı olacağına inandım.

Bana göre önemli olan onun kilosu, çocukları, malvarlığı değil de, kalbimi çarptırabilmesi, ruhumu tamamlayabilmesi, ellerime yakışan en güzel mücevherin onun elleri olabilmesiydi. Onun gözlerinde kendi yansımamı görebilmem, kalbinde kendi adımı duyabilmemdi önemli olan.

Aslına bakarsanız, belki de bu yüzden benim kozalarımdan hamamböceği çıkıyor, milletinkinden ise ipekböceği.

Napalım Yaradan bizi de böyle aptal sevgi insanı yaratmış.

Hepinize hayırlı cumalar

Keyifli haftasonları

Bilgen,benimhalaumudumvar

Hiç yorum yok: