6 Mayıs 2009 Çarşamba

Annemi Ne Kadar Seviyorum?

Elif’e hamile olduğumu anneler gününde öğrenmiştim. Allah tarafından bana verilmiş en güzel anneler günü hediyesi idi.

Daha sonraki zamanlarda, Murat kendi çapında Elif adına bana anneler günü hediyesi alma çalışmalarına girdi. Pek bu konularda başarılı olamamakla birlikte, gene de bir erkek olduğundan ve en azından akıl edebilmiş olduğundan dolayı kendisine teşekkürlerimizi ilettik.

Eğer bir baba iseniz ve çocuğunuz adına karınıza siz hediye alacaksanız, üzülerek söylüyorum ki, bu hediye mutfak robotu veya parfüm olmamalı. Alacağınız hediye, muhakkak mücevher olmalı. İlla pırlanta set alın demiyorum ama yüzük ve küpenin altına inmeyin. İşi sevimli hale getirmek içinde çocuğunuzdan bir sevgi kartı ekleyebilirsiniz. Bir daha tekrarlıyorum; hediye mücevher olmalı.

Eğer kendi annenize hediye alacaksanız da ki ben bu tarz ticari günlere kesinlikle karşıyım, alacağınız hediyenin hiçbir önemi yok. Önemli olan onu düşündüğünüzü belirtecek bir sevgi organizasyonu. Mesela eğer paranız varsa ve anneniz süsü püsü seviyorsa, bir masaj randevusu olabilir, güzellik salonunda sizinle bir gün olabilir. Anneniz dini yönü ağır basan bir bayansa bir hafta sonu Mevlana veya Eyüp Sultan ziyareti olabilir. Para yoksa eğer nefis bir kahvaltı veya ona hiç iş yaptırmadan hazırlayacağınız bir mangal organizasyonu süper olur değil mi?

Eee ne derler bilirsiniz, anneler taş yer, yarımdan beş yer.

Bilgen,şuhayattayaptığımenakıllıcaianneolmak

Hiç yorum yok: