19 Kasım 2008 Çarşamba

Hiç Çalışasım Yoookk

Geçen hafta dükkâna bir arkadaşım geldi ve çıkışa kadar kaldı. Çıkışta ben dükkânı kitlerken ona döndüm dedim ki,

- Her ne kadar kriz, maddi sıkıntı var ve ben şuan sabit ücretli olmak istiyor olsam da, insanın kendi dükkanın kapısını kitleyip, duasını okumak kadar keyifli bir şey yok.

Ve dün de kafeye, bir gurup arkadaşım geldi. Hoş bizim öğlenlerimiz zaten dost ziyareti gibi oluyor, çünkü müşterimiz artık müdavimlerimiz olduğundan, arkadaş olduk onlarla. Canları sıkkın olduğunda dertleşiyoruz, birbirimize yemek tarifleri veriyoruz; keyifli geçiyor yani öğlenler.

Dün dostlar da gelince epey bir oyalandım kafede. Zaman nasıl geçti bilemedim valla, tabii poliklinikteki işler de aksadı.

Bugün de pek çalışasım yok benim. Kafedeki kaloriferin yanındaki masaya oturup, gelenleri seyretmek istiyorum.

Dostlarla sohbet havasındayım bugün, elimde ince belli çay bardağım ile, belki masanın üzerinde yalancı profiterolden bir tabak, iki yudum çay arasında bir çatal atmak için.

Yok yok hiç çalışasım yok benim bugün, hadi gelin, iki çatal yaprak sarma atarız ağzımıza…

Bilgen,sanadeğilyemeğegelirizdiyenlereiştemenü


BUGÜN NE YESEM
SICACIIIKK ÇORBALAR
Yayla Çorbası ………. 3 YTL
Domates Çorbası ………. 3YTL

ANA YEMEK
Etli Yaprak Sarma ….. … . 6 YTL
Tavuk Sarma ……….6 YTL
Izgara Köfte …………… 6 YTL

AÇIK BÜFE ZEYTİNYAĞLI:
Zy Sarma, Tazefasulye Salatası,
Barbunya, ZY. Pırasa,
Yoğurtlu Ispanak Kavurma
Karnabahar Kızartması
Zeytinyağlılar (tabak) …….….. 5 YTL
Zeytinyağlılar (kilo) …….….. 10 YTL
ZY. Sarma (kilo) .…….. 12 YTL

TATLILAR:
Yalancı Profiterol …………3 YTL

Hiç yorum yok: