20 Kasım 2008 Perşembe

Aytül Akal

Aslında İzmit’i bende sevmiyorum.

Ama insanlar sürekli söylendiklerinde bana (ki ne İzmit’i ben kurdum ne de belediye başkanı filanım) çocukları götürecek yer yok, eğlenecek yer yok filan diye otomatikman savunmaya geçiyorum.

Benim gibi insanlar bir şikâyet duyduklarında hemen onu ortadan kaldırmaya çalışır. Bakınız benim yaptıklarım J

Kuzenim de böyle. Veliler etkinlik yok İzmit’te gibi cümleler kurunca hemen bir etkinlik oluşturmuş ve Aytül Akal’ı kitaplarını imzalasın diye İzmit’e davet etmiş.

Aytül Akal, kim mi? Çocuğu olanlar bilir J

Etkinliğe her yaş çocuk dahil.

Alın evladınızı cumartesi günü gidin Yunus Alışveriş Merkezi’ne (Dolphine Center). Yavrucak da yazar görsün, sohbet etsin, etraftaki çocuklarla kaynaşsın.

Ne demişler,

Karanlığa küfredeceğine, bir mum yak.

Bilgen,bugünçokenerjiyim

Hiç yorum yok: