17 Kasım 2008 Pazartesi

Devren Kiralık

Her genç bayan gibi benimde hayalimdi. Gerçekleştirdim…

Tabii hayalimin diğer parçalarında, zengin bir koca vardı ve ben kocaman tektaşım parmağımda, fönlü saçlarım ve hafif makyajımla kasaya yakın bir yerde oturup, mekanım belli olsun diye kafemde vakit öldürüyordum.

Neyi hayal ederek kurduysam, hepsi gerçek oldu kafemde. Müşteri kitlem gerçekten çok elit bir tabaka oldu. Neredeyse dükkâna kravatsız veya fönsüz girilmek yasak zannedilecek. Yemeklerimizden herkes çok memnun. Müdavimlerimiz var.

Anlayacağınız işler yolunda.

Ancak artık ben çok yoruldum.

Poliklinik, ilaçlama, İSG, kafe, Amway ve bakıcı işleri derken, tabiri caizse 5000 parçaya bölündüm. Artık yetişemiyorum. Belli işlere odaklanmak istiyorum. (Ve tabii çocuklarımı görmek istiyorum)

Bu sebepledir ki, kafeyi devretmek veya işlerin başında duracak bir ortak arıyorum.

İlgilenenlerin bilgisine…

Bilgen,yoğurdumayaladımkaymağınısizyiyin

1 yorum:

BAHTİYAR KOR dedi ki...

Bu ortamda kaymak olduğuna eminmisiniz varsa ozaman başkası niye yesin boş ver otur doya doya kendin ye kimseye iyilik yaramaz iyilikten maraz doğarmış neyse şaka inşallah iyi olur genede hayat güzeldir hoşça kalın.