26 Eylül 2008 Cuma

Çok Uykum Var

Uzun uzun düşündüm bugünle ilgili ne yazayım diye.

Ama dün gece çocuklar hastaydı ve sadece 3 saat uyuyabildiğim için maalesef ellerim klavyede dans edemiyor. Yüreğim bu gece gibi önemli bir gece için bir şeyler söyleyemiyor.

Annem de arkadaşlarına söyle, bayram için baklava, tatlı, börek veya zeytinyağlı siparişi vereceklerse bugünden söylesinler dedi. Elleri undan bembeyaz olmuş anneme baktım önce, sonra hamur masasında açılmış olan baklava (olduğunu tahmin ettiğim) yufkalarına baktım.
“Baklavanın kilosunu 12’den satıyorsunuz, bari cevizi ile tereyağını az koyun” dedim. Annem bana ters ters baktı ve “karışma işimize” dedi. Ama o kadar uykum vardı ki, tepki veremedim. Bu konuyu onunla battığımda konuşacağım.

Evet sevgili dostlarım, ibadet dolu Kadir Gecesi ve bol siparişli bayram arifesi diliyorum kendi adıma.

Sizin adınıza da, Allah kabul etsin…J

Bilgen,amin

Not: Ben şimdi e-mailimi kapatıp, eve gidip yatacağım. Sipariş vermek isterseniz kafeyi arayın, annem (ki biz ona kendi aramız Lütfiye de diyoruz) orada. 0 262 331 86 77

Hiç yorum yok: