18 Eylül 2008 Perşembe

Fanila Şart

Kimi zaman anneliğimi sorguluyorum.

Elif’i okula sabahları ben bırakıyorum. Bu sabahta her sabah olduğu gibi hazırlanma savaşını büyük bir zaferle kazandım ve onu okuluna götürdüm.

Etrafıma bir baktım, veliler çocuklarına yağmurluk ve hatta mont giydirmiş; altlarına da kapalı ayakkabı kondurmuşlar. Bende Elif’e baktım…

Aklıma hiç uzun kollu bir şey giydirmek gelmedi açıkçası. Ee uzun kollu bir şey giydirmeyi akıl edemeyen adam yağmurluk veya mont giydirmeyi akıl eder mi?

Ama bugün hava yağmurlu, çocuk yerde oynarken belki üşür diye pantolon giydirdim. İçine de fanila giydirse miydim?

Off offf, çocukları göçebe Türkmenler gibi yalın ayak büyütüyorum valla. Hayır, bir şey değil, bu yıllar sonra “anne sen beni okula kısa kollu t-shirtle gönderdin” diye hesap da sorar.

Aslında içine fanila giydirmek lazımdı.

Bilgen,ağlarsaanamağlargerisiyalanağlar

Hiç yorum yok: