22 Eylül 2008 Pazartesi

SON DURUM RAPORUDUR

Günaydııııın,

Puslu bir hava ile başladık bu haftaya. Ama olsun, puslu olan sadece havamız olsun.

İleride Deniz Feneri gibi olmamak için, başlattığım kampanyanın artık raporunu vermenin vakti geldi.

Kampanya 1) Ramazan Paketi

Ramazan başlamadan gönderdiğiniz paralarla yaklaşık 70 koli aldım. Kolileri Karfur’dan alacağımızı söylemiştim ama kolilerin 50 tanesini Karfur’dan aldım. Diğerlerini Tansaş’tan aldım.(Çünkü Tansaş’ın kolisi daha güzeldi. Aldığım 50 Karfur kolisi için özür dilerim)

Koliler yaklaşık 50 aileye dağıtıldı. Allah kabul etsin.

Kampanya 2) Her Ayın Beşi, Gönder 5 YTL’yi

Bu ay, bu kampanyamızda 200 YTL toplandı.

Bu paranın 120 YTL si daha önce bahsettiğim aileye yardım olarak ulaştırıldı.

Geri kalan kısmı ile 20 aileye gıda yardımı yapıldı.

Ohh, durum bildirir raporumu sundum. İçim rahat…

Allah hepinizin niyetini kabul etsin.

Bilgen

Hiç yorum yok: