21 Temmuz 2009 Salı

Mazeretim Var, Asabiyim Ben

Bize çanta hazırlamayı kim öğretti?

Kim öğretti her şeyi buradan al, eşek kadar olsun bavulun ve onu ite ite taşı ve gittiğin yerde Migros veya Karfur gördüğünde küfret diye. Neden anlamıyor şu zavallı beynim artık küreselleşmiş bir dünyada yaşıyoruz ve her şey aynı fiyata oralarda da var.

Hatta dün gece bavulu hazırlarken “yolluk” bir şeylerde pişirsem mi diye düşündüm.

E be kadın, nerede yiyeceksin yolluğu?

Buradan İstanbul’a giderken 1 saatlik otobüs yolculuğunda mı yoksa bir saat sürecek uçak yolculuğunda mı? Hostes “bir şey alır mısınız” diye sorduğunda, “yok ben dün gece pişirdim” deyip, poğaçalarımı mı çıkaracağım?

Neden aşamıyoruz kardeşim bize öğretilenleri?

İlla annemiz/babamız gibi mi olmalıyız?

Her şeyi bıraktım, yarın uçağa bineceğim dün gece gözümü kırpmadım ya uçağı kaçırırsak diye, ya yetişemezsek? Bu stres neden sevgili Bilgen? Kaçırırsan kaçırırsın, ne var bunda diyorum kendi kendime. Ama gel gör ki uçağı kaçıracağım fikri aklıma geldikçe de tuvaletim geliyor. Takriben bu gece de gözüme uyku girmeyecek, yarın sabahtan itibaren de tuvaletten çıkamayacağım. İnanın şu stresi yaşayacağıma binip kendi arabama 12 saat yol gitmeye razıyım.

Bu kadar söyleniyor ve strese giriyor olmama rağmen aslında tatile çıkmaya çalışıyorum. 2 gün önceden stres başladı. 2 gün anca dinlenirim, son kalan 2 günde de dönüş yolu stresine girerim.

Hem deliyim, hem yorgun.

Bilgen, theaslan

Hiç yorum yok: