26 Temmuz 2010 Pazartesi

Hayırlısııı

Güzel Allah’ım, inanışıma göre bu gece amel defterime bakacaksın, durumumu değerlendireceksin, belki bir kısmını affedeceksin, bir kısmını katlayacaksın ve bir yıl daha ömür verip vermeyeceğine karar vereceksin.

Bu sene elbette pek çok günaha imza attım. Ama bakıyorum da, hiçbiri bir başkasına zarar verici, yakıcı, yıkıcı şeyler değil. Ne ettimse kendime ettim.

Yanlışlarımı düzeltmek için elimden geleni yaptım, yapamadıklarım içinse sana el açtım.

Her şeyin doğrusunu, iyisini ve hayırlısını sen bilirsin. O yüzden hakkımda hayırlı olan ne ise onu ver.

Tek ricam var, ne bana ne de bir başkasına evlat acısı gösterme.

Kandilim mübarek olsun.

Bilgen,afffyarabbii

Not: Sizin de kandiliniz mübarek olsun. Allah sizi affedenler listesine koysun

Hiç yorum yok: