17 Ağustos 2011 Çarşamba

Bi Kanadımız Eksik

Ben çalışkan insanı severim. Çalışmaktan yerinmeyen, utanmayan, gocunmayan insanı severim. Kaç yıldır piyasanın içindeyim ve Türkiye’de işsizlik var diyene de gülüp geçerim.

İşte o yüzden de çalışkan insana, dilenmeyen insana, çabalayan insana yardım etmeyi severim. Dul kalıp da ağlanmak yerine, hayatın neresinden yakalayıp çocuklarıma bakmalıyım diyen kadına, çocuk okutmak için çabalayan eşine destek olan kadına, bakacak kimsesi olmayan yaşlıya ama diyorum ya dilenmeyen insana yardım etmeyi severim.

Bu tarz kadınlar var etrafımda. Kimisi dul kalmış, para değil temizlik işi istiyor ki eve ekmek götürebileyim diyor. Kimisi tarhana yapmış, onu satayım da ekmek parası çıksın diyor, kimi makarna kesmiş, silor yapmış çocuğumun harç parası çıksın diyor. Kimi yetim, kimi okumaya çalışıyor. Yardım etmek istedikten sonra edecek kişi çok.

Fitre, zekat ve oruç kefaretlerinizi gönderebilirsiniz.

Mis gibi, temiz, lezzetli ev tarhanamızdan alabilirsiniz. (Ben kefilim hem çok temizler, hem de çok lezzetli)

Hıımm yada elde kesilmiş, nefis makarna veya silorumuzdan alıp hem karnınızı doğurursunuz, hem de bir aileye destek olmuş olursunuz.

Ya da bayram geliyor evinizi ofisinizi temizletirsiniz.

Gördünüz mü iyilik yapmak ne kolay.

Allah hepimizin mekanını cennet etsin.

Bilgen,herkescennetegitmekisteramakimseölmekistemez

Not: 8.Ne Verirsen Elinle O Gelir Seninle Ramazan Yardım Kampanya mızın ikinci dağıtımlarını yaptık. Yardım edenlerden Allah razı olsun. Hakkınızı helal edin.

Hiç yorum yok: