15 Temmuz 2011 Cuma

Amin

Bugün 500 tane mesaj, mail ıvır zıvır gelir kandille ilgili.

Hepsi göğe yüksel, sular aksın, kuş çıksın, Peygamber Efendimiz yanında olsun vs vs vs gibi kafiyeli birçok güzel sözü bir araya getirir.

Aslında bu da bir emek belki ama ne bileyim senin sözlerin değil ki. Belki de o yüzden içime sinmiyor yada ben buldum bunuyorum, şımarığım, kadınım işte kapris yapıyorum.

Bu gece Yaradan bir sonraki Berat Kandili’ne kadar yaşayacakları belirleyecek. İyi tarafına denk gelirse günahlarımızı affedecek ya da kul hakkı dışındaki günahlarda belli indirimler uygulayacak. (Not: kılınmayan namazlar borçtur. Onlar için indirim uygulaması yok. Gidenlerden duyduğum kadarıyla burada yumuşak secdede kılmadıklarını, orada kızgın taş üstünde kılıyormuşsun)

Bir sene daha yaşamayı nasip eder mi bilmem ama bu maili alıyorsanız sizinle bir şekilde tanışmışız ve hayatımın bir yerinde olmanızdan rahatsız değilim demektir. Bu da demek oluyor ki sizi de cennette görmek isterim, ben cehenneme daha yakın olmama rağmen.

Allah beraat edenlerden olmayı nasip etsin.

Hayırlı kandiller,

Bilgen,amin

Hiç yorum yok: