19 Ocak 2009 Pazartesi

Kare Etek

2009 benim yılım olacağından, sosyal hayatıma biraz yoğun başladık. Tanıtımdır, yemektir derken bir baktım hep aynı siyah pantolonu giyiyorum.

Alışveriş yapmaktan nefret eden bir insan olarak cumartesi günü olabildiğince pozitif olarak, İzmit’te kendime giysi bulabildiğim tek mağazaya gittim. Allah’a şükür ben “irileşen nesile göre neden kıyafet çalışılmıyor ki” konuşmamı yapmama gerek kalmadan, istediğim kıyafetleri buldum.

Burada satıcı bayan bana yoğun siyasi hayatımda(J) kullanmam için bir de etek-ceket kakaladı. Aldığım eteğin boyu dizkapağımda, ceket ise eskiden var olan ama benim bile son 3 yıldır bulamadığım bel kavisime oturur türden.

Akşam eve gelip eteği asarken fark ettim ki, etek kare. Geometri bilgisi zayıf olanlar için hatırlatma yapıyorum, tüm kenarları birbirine eşit. Buna inanamadım tabi. Eteği havaya kaldırıp bir kez daha baktım. Cidden kare. Yani kalçam ile bel-diz arasındaki uzunluk aynı.

Kendi kendime ilk defa “yuuhhh” dedim.

Madem 2009 benim yılım, o halde 31 Aralık 2009 geldiğinde benimde nereden baksan bi 40 kilo vermiş olmam lazım.

Verir miyim veremez miyim bilmem ama iki haneli kilolara kesinlikle düşmem gerek artık.

Umarım ben dahil tüm hafif yağlılar için eritici bir yıl olur 2009.

Bilgen,Allahdikdörtgenetekgiymeyinasipetsin

Hiç yorum yok: