13 Kasım 2007 Salı

Feysbuk Güzel de, Geçen Yılların Hesabı N'olucak!

A.V.İ.D.K. - Abla, hani yazlıktan Merve vardı ya, onu buldum dün feysbukta.
BEN - Ay hatırlarım ne tatlı ne güzel kızdı di mi? Sen ne koşmuştun kızın peşinden di mi? Bir yazıştığında benden de selam söyle.
A.V.İ.D.K. -Ne yazışcam ya! Bir görsen abla 500 kilo olmuş.

İşte mazi böyle bir şeydir. Sanırsın ki Merve hep 13 yaşında ve incecik beli ile kalacak. Sanırsın ki o ilkokulda dövdüğün adamları hâlâ dövebilirsin. Sanırsın ki eski sevgilin hâlâ seni seviyor.

Bunların hepsi bitmiştir; işte o yüzden de adı GEÇMİŞtir.

Bilgen, thesütlünuriye

A.V.İ.D.K.: Adını Vermek İstemediğim Dana Kuzenim

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bilgencim, bloğun hayırlı olsun! Çok iyi fikir doğrusu. Gece olur olmaz vakitte bir viyaklamayla uyandıktan sonra ben kandimi buzdolabının başında ya da manikürde falan bulurdum. Sen daha güzel uğraşlar edinmişsin.
Gelelim geçen yıllarla ilgili düşüncelerine..."Her yaşın ayrı güzelliği vardır" Derlerdi de, ben avunuyorlar diye düşünürdüm...Ama gerçekten öyleymiş!Yılların götürdükleri ile getirdiklerini tartacak terazi yok elbette ama yaşanmışlıkların bize katkısı yadsınamaz.
Hem ne oluyor öyle 30 olmadan yıllar gidiyor falan? Bir sır vereyim mi, kadının en güzel yaşlarına geliyorsun. Kıymetini bil. (Bana da aynı şeyleri söyleyecek teyzemler vardır kanımca :))
Ben sayfanda bir yerlere girmeyi pek beceremedim. Benim bilgisayarda mı problem bilmem.
Tekrar hayırlı olsun diyor bu güzel çalışman için sseni kutluyorum.