25 Mayıs 2011 Çarşamba

Küçük Kırmızı Araba

Sabahın kör bir saatiydi ki, ben gözümü açmaya çalışmama rağmen bir türlü göremiyordum.
“Küçük arabam nerde?” dedi uzaklardan bir ses.
Bana göre ses o kadar uzaktan geliyordu ki cevap vermek bile anlamsızdı.
“Benim küçük kırmızı arabam nerde?” diyerek yakınlaştı ses.
Tek gözümü açtım. Yatakta yanımda oturmuş, sanki sabahın erken bir saati değil de günün ortasındaymışcasına çakmak çakmak olmuş gözleriyle, bu önemli sorunun cevabını bekliyordu benden.
Saate baktım 06:15.
Nasıl bir insan sabahın altısında küçük kırmızı arabasını arar ki?
“Ne arabasından bahsediyorsun Ahmet?” dedim ve Ahmet arabasının teknik özelliklerini anlatmaya başladı.
“Hani tekerlekleri var ya annnnnneee, kırmızı rengi, küçük arabam”
Dünyadaki bütün kırmızı arabalar onun olabilirdi o an, ben sadece uyumak istiyordum. Ama yataktan kalktım, elini tuttum, odasına gittim ve oyuncakların içinde kırmızı arabayı aradım. Beynim rolantide, nefes alışlarım uyku modunda, hareketlerim yavaş ve nihayet sarı sepetin en dibinde arabasını bulduğumuzda Ahmet’in yüzündeki sevinç anlatılamaz.
Nerdeyse her sabah yaşadığımız bu oyuncak arayışımızı neden anlattım?
a) Bana acıyın diye
b) Halimi görüp çocuğu olmayanlar çocuk yapmasınlar diye
c) Bir yardım kampanyasından bahsedicem, öncelikle çocuk için oyuncağın önemini anlayın diye
d) Hepsi
Bir gurup deniz tutkunu arkadaş lösemili çocuklar için oyuncak kampanyası başlattılar. Kampanya aslında 19 Mayısta başladı ama ben dünyalık işlerden kendimi kurtarıp sizlere bilgi maili atana kadar ayın kaçı oldu. Kampanya 19 Hazirana kadar sürecek.
İzmit bölgesi için oyuncakların toplanma adresi Güven Polikliniği yani babamın dükkanı. (Leyla Atakan Caddesi 8/a İzmit/Kocaeli – Trafik şubenin çaprazı)
Diğer illerdeki arkadaşlar içinde ekte diğer merkezlerin irtibat adresleri var.
Kampanya çok güzel, organizasyon yapan arkadaşlar çok çalışkan, bizlerinde katılımı ile süper sonuçlar çıkacak diye düşünüyorum.
Hadi bakalım, evinizde kullanılabilir oyuncağı olanlar onları getirsin, yoksa kalkıp 2-3 kuruş harcayıp oyuncak alın da bir katkıda bulunun.
Bilgen,neverirsenelinleogelirseninle

Hiç yorum yok: